“Železnice Srbije” danas su u ranžirnoj stanici u Makišu, pustile u rad novi, najmoderniji vertikalni strug za obradu točkova, čija je vrednost oko 650.000 evra. Reč je o vertikalnom CNC strugu, poljske firme “Rafamet”, koji je nabavljen zahvaljujući kreditu Evropske banke za obnovu i razvoj, odobrenom još 2006. godine. Generalni direktor “Železnica Srbije” Dragoljub Simonović, sa saradnicima, obišao je danas posebno opremljenu prostoriju u Ranžirnoj stanici u Makišu, u kojoj će se nalaziti vertikalni strug i u razgovoru sa predstavnicima poljske kompanije i zaposlenima koji će raditi na njemu uverio se u kvalitet i karakteristike ove mašine. Novi strug srpskih železnica omogućiće znatno bržu i kvalitetniju obradu točkova za putničke i teretne vagone, a time i njihov efikasniji remont i uključivanje u saobraćaj. Montaža novog struga u Makišu trajala je punih mesec dana.
“Železnice Srbije” danas su u ranžirnoj stanici u Makišu, pustile u rad novi, najmoderniji vertikalni strug za obradu točkova, čija je vrednost oko 650.000 evra.
Reč je o vertikalnom CNC strugu, poljske firme “Rafamet”, koji je nabavljen zahvaljujući kreditu Evropske banke za obnovu i razvoj, odobrenom još 2006. godine.
Generalni direktor “Železnica Srbije” Dragoljub Simonović, sa saradnicima, obišao je danas posebno opremljenu prostoriju u Ranžirnoj stanici u Makišu, u kojoj će se nalaziti vertikalni strug i u razgovoru sa predstavnicima poljske kompanije i zaposlenima koji će raditi na njemu uverio se u kvalitet i karakteristike ove mašine.
Novi strug srpskih železnica omogućiće znatno bržu i kvalitetniju obradu točkova za putničke i teretne vagone, a time i njihov efikasniji remont i uključivanje u saobraćaj. Montaža novog struga u Makišu trajala je punih mesec dana.